nov
13

Egy hatalmas "gödör" alján éreztem magam, amikor egy nagyon  kedves barátom elhívott hozzájuk. Nem mondott semmit, csak annyit, hogy érdekes dolgot fogok hallani. Mivel vesztenivalóm már nem volt, elmentem, meghallgattam. Először én is a szokásos dolgokat gondoltam... Már megint el akarnak nekem adni valamit, már megint a nagy számok, a nagy keresetek, amiről én álmodni sem merek. Megint egy "szupertermék" , amit nekem, egészségügyi dolgozónak akarnak eladni. Én ebből nem kérek!

Hazamentem és a dolog nem hagyott nyugodni. Leültem a számítógép elé, és elkezdtem keresni...

Egy  nagyon jó minőségű terméket, és a maga nemében egyedülálló pénzkereseti lehetőséget találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tapasszolj-jenfe.blog.hu/api/trackback/id/tr681523077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása